Avaleht  |   Tooted  |   Loo konto  |   Abi  |   Kontakt  |   Esimene külastus ?

Klienditugi

Teave ja korduma kippuvad küsimused
meie ja meie tellimisprotsessi kohta.



Kasutusjuhend

Lae alla informatiivsed pdf-d, mis aitavad konkreetseid tellimistehnikaid kasutada.



Korduma kippuvad küsimused

Klõpsake küsimusele, et näha vastuseid, vastasel juhul, kui vajate veel tuge, vastame hea meelega kõigile teie küsimustele. Kontaktandmed leiate, kui klõpsate siia.


- Müügitingimused

- Milline on tarneaeg?

- Soovin teha tellimuse, kuid olen unustanud oma salasõna.

- Kas ma saan allahindlust, kui tellin palju märke?

- Mul on vaja muuta oma kontaktandmeid, kuidas seda teha?

- Olen võtnud üle kohustuse tellida märke ja tahan teada, mida me oleme varem tellinud. Kust ma saan seda leida?

- Kas ma saan oma ettevõtte konto jaoks oma salasõna?

- Mida teha, kui ma olen oma arve kaotanud?

- Avastasin vea, mille tegin ühe sildi juures. Kas ma võin seda ümber teha või pean uuesti alustama?

- Mul on pikk nimekiri siltidest Exceli failis, kas on olemas lihtne viis, kuidas sellest nimekirjast tellida?

- Soovin tellida korraga plastikust , metallist märke ja kaabli märke. Kas ma saan neid ühes ja samas pakendis?

- Kas ma võin kasutada plastikust märke väljas?

- Sooviksin tellida meie logoga märgi, kas see on võimalik?